Status ; THANK YOU FOR VISITING MY SILENT BLOG . HAVE A NICE DAY . WE NEVER NOTICED THE BEAUTY BECAUSE WE WERE TOO BUSY TRYING TO CREATE IT . HAVE A NICE DAY ,PEEPS :)
Say What You Wanna Say !
Hit the lights babe ♥
Saturday, November 19, 2011 | 6:51 PM | 0 Rain[s]
Awal-2 entry aku dah load gambar Selena Gomez yang hot gila ni . PERGHH ==' die memang hot la . no wonder la JB sayang die . okay , aku dah restu dah dengan relationship dyorang . let them happy with their own relationship . tak sabar nak tengok wedding dyorang . kalau ade jodoh ade lah kan

Lagu ni sememangnya memberi aku semangat dalam menghadapi cabaran hidup . ayat macam gua tengah mengalami saat-2 getir dalam kehidupan ! takde la , serius aku tak tenang sekarang . asyik terfikir je aku masuk kelas mane tahun depan . kalau no aku dalam kelas top 5 , tak pe la jugak . ni top 10 . aku kena pastikan ade 6 tempat untuk ke kelas 3SMART1 . Alhamdullilah , result aku kali ni banyak jugak peningkatan  dari takde A time ujian selaras tu , dapat jugak 3A . aku bukannya nye nak bangga dengan result aku yang tak seberapa ni  . cuma aku ade terdengar-2 juga beberapa bisikan yang mengatakan bahawa budak kelas aku yang dapat result bagus-2 , terutamanya yang 3A , meniru time pekse . hamboii , sedapnya mulut die berbicara kan . biar la mimi , orang nak cakap . ape . yang penting aku berusaha untuk mendapat kan A dalam ketiga-2 subjek tersebut . subjek laen tu bukannye aku tak berusaha , cuma mungken usaha tak cukup kuat lagi kot . tak guna kalau kite berdoa , tapi tak berusaha . yang penting subjek BM , BI dan PI yang aku dapat skor A tu hasil dari usaha aku sendiri . tak de tiru + berkat ibu bacekan Yaassin tiap-2 pagi kat bilik guru time aku pekse . biar la orang nak cakap ape pasal result aku . aku senyap je . bila aku senyap , dyorang pon akan senyap jugak nanti . tapi janganla pertikaikan kejayaan orang laen . ANDA MAMPU MEGUBAHNYA . assalamualaikum , kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayangggggggggggggggggggg

KBYE :) HAVE A NICE DAY , KORANG

here lies my wishes ♥

Hello
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link

Old Post | New Post