Status ; THANK YOU FOR VISITING MY SILENT BLOG . HAVE A NICE DAY . WE NEVER NOTICED THE BEAUTY BECAUSE WE WERE TOO BUSY TRYING TO CREATE IT . HAVE A NICE DAY ,PEEPS :)
Say What You Wanna Say !
Hye bloggers semua !
Saturday, November 19, 2011 | 4:06 AM | 0 Rain[s]
hey , wei , oit . ASSALAMUALAIKUM . kalau tak jawab dosa , kalau jawab sayang . ihik . dah tiru Maria Elena pulak . seriously , die cantek gila . ok dah . stop cerita pasal die . nak cerita pasal aku . haha . mesti korang bosan kan . takpe la kan . okeyhh , aku bersemangat gila nak update sebab blog aku dah banyak perubahan . bagi aku Alhamdullilah , aku merasakan blog aku lawa . cewahh ! dah kena hasutan sabrina guna  tettttttttttttttt . takboleh bagitahu . haha . secret ! :P

Cuma nak share dengan korang kehidupan di sekolah selama seminggu . ye , minggu terakhir sekolah . semalam dapat nombor dalam kelas . okey , aku dapat no 6 . alhamdullilah , aku bersyukur . tapi , aku agak gelisah sebab tak dapat tahu lagi aku duduk kelas mane tahun depan . Ya allah , berikanlah aku peluang untuk naek kelas pertama tahun depan . dapat tahu masuk kelas mane tahun depan time 3/1 . i feel like grrrrr --' . lambat lagi weii . aku rase tak tenteram selagi taktahu aku duduk kelas mane tahun depan .dah la aku tengah frust ni sebab tak lepas pengawas percubaan tahun ni . takpela mimi , mungkin takde rezeki . tahun depan kalau dapat offer , insyaallah aku prepare yang terbaik untuk interview nanti .

Done cerita pasal sekolah . cerita pasal holiday pulak . holiday mula-2 memang membosankan . duduk rumah je lah kan . aku tak sabar nak tunggu bulan 12 ni . pergi mane ? adela . nnti korang cakap aku menunjuk pulak . just wait and see . tapi takde la ke mane sangat . bukan paris , bukan korea , bukan us . haha . ade la satu tempat ni . just aku tak sabar . sebab tak pernah  pergi


guess what ? aku pergi mane ? yang penting tempat ni memang tempat untuk kaki gila shopping . tu yang aku tak sabar tuh :DDDDDDDDDD

Hello
You've Stuck


Welcome to My blog. I hope you +Follow me. Cick here to exit. Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold Link

Old Post | New Post